کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات فروشگاه اینترنتی شرکت کرمان باتری  به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروش اینترنتی شرکت کرمان باتری  هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط شرکت کرمان باتری به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت کرمان باتری است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین شرکت کرمان باتری از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های شرکت کرمان باتری منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در این رابطه توجه کاربران گرامی را به موارد ذیل جلب می نماییم :

  1. در هر زمان تنها امکان خرید 2 باطری برای متقاضیان وجود خواهد داشت .
  2. متقاضی در صورت تمایل می تواند اقدام به تحویل باتری فرسوده نماید، که در این صورت می بایستی آمپر باتری فرسوده تحویلی را در قسمت مربوطه در سبد خرید وارد نماید تا محاسبات فاکتور طبق آمپر فرسوده  تحویلی انجام شود.           
  3. برای تبادل باطری قدیمی و جدید قید کردن آمپر باطری با توجه به نوع انتخاب متقاضیان الزامی می باشد . لذا در صورتی که آمپر باطری قبلی کمتر از باطری خریداری شده باشد ، مبلغ مابه تفاوت آن توسط مشتریان پرداخت خواهد شد و بدیهی است که در صورتی که آمپر باطری قبلی بیشتر از باطری خریداری شده باشد ، مبلغ مابه تفاوت آن توسط خریدار به مشتریان برگشت خواهد شد.
  4. در حال حاضر امکان خرید و ارسال باطری فقط برای تهران در سایت فراهم خواهد بود. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های شرکت کرمان باتری تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات شرکت کرمان باتری اقدام کند.

همچنین از آنجا که https://kermanbattery.com/shop  یک وب‌سایت خرده‌فروشی باطری آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

محصولات ارایه شده در وب سایت توسط شرکت‌ کرمان باطری تامین می‌شود و این شرکت محصولات خود را به ‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند

– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت ، قیمت ، محتوا ، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول ، براساس خدمات پس از فروش و دستورالعمل های شرکت کرمان باطری می باشد و درصورت فعال سازی گارانتی از سوی مشتری براساس کارت گارانتی موجود بر روی محصول/ محصولات ، گارانتی صورت می پذیرد و گارانتی آن بر عهده شرکت کرمان باطری می باشد.
– در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق تماس و یا پیامک به شما اطلاع رسانی شده و شرکت کرمان باتری تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف 5 ساعت تامین کند، درصورت عدم تامین کالا بعد از 5 ساعت، در صورت درخواست مشتری سفارش لغو شده و و مبلغ واریزی ظرف 72 ساعت آینده به حساب شخص خریدار باز خواهد گشت.

در شرایط خاص مثل فروش ویژه ، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و شرکت کرمان باتری مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید ، اقدام و فروش را متوقف نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات شرکت کرمان باتری  استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید که این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که شرکت کرمان باتری به صورت الکترونیکی (از طریق تماس تلفنی ، پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد شرکت کرمان باتری برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که  شماره تلفن 44785431-021  تنها شماره‌‌ ای است که شرکت کرمان باتری از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. همچنین این شماره‌‌ سامانه ارسال پیامک شرکت کرمان باتری است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه شرکت کرمان باتری را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق آن وجود ندارد.

همچنین ممکن است شرکت کرمان باتری  از طریق پیامک برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان شرکت کرمان باتری ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام شرکت کرمان باتری است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به ایمیلinfo@kermanbattery.com اطلاع دهید.

error: